Blog – vjerojatno ste već mnogo puta čuli kako ga je važno imati i redovito ga puniti relevantnim sadržajem. Nećemo reći da morate imati blog, ali zapravo morate. Zašto? Zato što je blog jedan od najboljih alata za privlačenje kupaca i klijenata, odnosno povećavanje prometa na vašoj web stranici. Možda vam pisanje zvuči kao gubljenje vremena, ali pisanjem blogova možete dobiti puno više.
Ukoliko je odgovor na početno pitanje imate li blog – da, sljedeće pitanje koje se nameće jest kakav sadržaj i koliko često na njemu objavljujete? Pokazalo se kako nije toliko bitno učestalo pisati, već je bitno ono o čemu pišete. Često čujemo da netko ima blog, ali ne postiže time željene rezultate.
Više je razloga zašto se to može dogoditi, a najčešći je tema bloga i širina pisanja. Google i ostale tražilice žele relevantan sadržaj, žele dubinu informacija i kvalitetu.
Što vole tražilice (i korisnici)?
Tražilice žele korisniku dati sadržaj koji ga zanima. Recimo da ste obrtnik i da se bavite npr. parketarstvom. Ako napišete površno o temi o kojoj je vaša konkurencija također pisala (ali puno opsežnije i temeljitije), tražilica će u startu prepoznati koja je tema bolja i nju će nuditi korisniku koji pretražuje tu temu.
Iskoristimo primjer parketarstva na konkretnoj temi. Recimo da ste obradili temu o tome s kojim sredstvom se može skinuti mrlja od trajnog markera s parketa (svi mi koji imamo djecu, znamo da smo to guglali). Uzeli ste vrijeme i temeljito ste napisali sve informacije o temi. Nekome se to upravo dogodilo i pročitao je vaše savjete i uspješno skinuo mrlju s parketa. Taj korisnik je jako sretan jer je već imao u glavi scenarij s majstorskim radovima ili scenarij doživotnog gledanja u mrlju svaki put kad uđe u prostoriju u kojoj se to dogodilo.
Što njegova sreća znači vama?
Ovisno o broju riječi koliko ste napisali (i naravno o kvaliteti), toliko će se korisnik zadržati dok pročita vaš tekst. Tražilica će zapamtiti da se korisnik zadržao više minuta na vašoj stranici. Ako dođe još nekoliko korisnika i zadrže se na vašoj stranici, vaša stranica postaje važna i tražilice će ju nuditi korisnicima češće. Druga stvar, ljudi kojima nesebično dijelite svoje znanje, cijene vas više, što u konačnici rezultira, ne samo povećanim prometom na stranici, već i boljim odazivom klijenata i potencijalnih kupaca.
Ukoliko je odgovor na pitanje imate li blog – ne, onda je vrijeme da razmislite o njegovom pokretanju.
Ako vam je pisanje problem, to za vas mogu napraviti virtualni asistenti. Vjerojatno se pitate kako funkcionira cijeli proces. Vrlo jednostavno. Virtualni asistenti mogu umjesto vas pisati, u dogovoru s vama o temi koju vi želite ili temi koju vam virtualni asistent predloži, a vama se čini super. Nemamo čarobni štapić koji koristimo za pisanje, ali znamo puno toga kako funkcioniraju tražilice, kako funkcionira SEO i na koji način uobličiti rečenice za vaše korisnike ili potencijalne klijente.
Blog i kako ga pišemo
- Odgovaramo na pitanja publike i tema pisanja mora biti nešto aktualno ili već pročitana tema koju s vremenom možemo prikazati u drugom svijetlu.
- U blogovima pružamo vrijedan sadržaj koji klijenti ili kupci cijene i žele pročitati do kraja.
- Pomoću tekstova zadržavamo interes publike i u konačnici dižemo rejting vaše stranice na tražilicama.
Smatramo da je jako simpatično što pišemo blog o blogu. Ali poanta je da ga ne morate imati, iako smo na početku napisali da morate. Istina je da je šteta propustiti jedan tako koristan alat koji s malo uloženog vremena ili novca, može otvoriti mnoga vrata.
Ako ste talentirani za storytelling i pisanje kao Bukowski, onda vam iskreno čestitamo. Ako se ipak tri puta preznojite i hiperventilirate kada treba napisati više od 3 rečenice, u Virtasu imamo stručnjake za pisanje blogova i članka koji imaju iskustvo u pisanju još od studentskih dana. Naši virtualni asistent mogu napisati prepoznatljiv i jedinstven blog koji će vas istaknuti među konkurencijom.