Virtualni asistent-što radi?

Virtualni asistent zanimanje je koje još uvijek nije toliko rašireno ni poznato. Možda ste se već susreli s pojmom virtualnog asistenta, ali niste znali o čemu se točno radi i na koji način možete koristiti njegove usluge. Tako je unazad desetak i više godina bilo i s većinom zanimanja ‘novog doba’, poput Google AdWords specijalista, developera ili web dizajnera. Otkako je Internet ušao sve sfere našeg djelovanja, bilo poslovnog ili privatnog, naučili smo od kolike su nam važnosti upravo navedena zanimanja.

Razmislite samo koliko je digitalni marketing ili marketing na društvenim mrežama povećao dobit u vašem poslovanju? I koje ste sve mogućnosti otvorili za svoj posao ulaskom u svijet društvenih mreža i pretraživača. Ulaganje u marketing na društvenim mrežama nije se moglo cjenovno uspoređivati s ulaganjima u klasični marketing, npr. reklamu na radiju. Poveznicu sa svime ovime ima i virtualni asistent. Pitate se kako? Vrlo jednostavno.

1. Virtualni asistent za obrtnike ili manje tvrtke

Ulaganje u usluge virtualnog asistenta slično je ulaganju u kampanje digitalnog marketinga. Virtualni asistent osoba je koja za vas obavlja željenu uslugu. Recimo da ste obrtnik  ili poduzetnik i imate malu tvrtku ili obrt. Možda ste tek izašli na tržište ili ste već duže vremena prisutni, no svakako tijekom radnog dana obavljate velik opseg posla. Svaki radni dan, osim što se brinete o rastu tvrtke ili posla, imate i mnogo administrativnih poslova koji vam oduzimaju mnogo vremena.

Često vlasnik obrta ili manje tvrtke preuzima na sebe poslove tajnice ili poslove marketinga na društvenim mrežama pa se u nekom trenutku pretvara u Katicu za sve. Što je sasvim u redu, ako sve stignete u 8 sati radnog vremena. Ali ako vaš dan zbog toga trajte 12 ili više sati, onda to nikako nije u redu.

2. Virtualna tajnica

Bilo bi  lakše kada bi sve prethodno nabrojene poslove umjesto vas radila tajnica. Stavili ste na papir sve troškove i davanja koja iziskuje zapošljavanje tajnice i shvatili ste da ćete ipak te poslove odraditi sami. Možda iz razloga što su vam ti troškovi preveliki ili što vam zapravo ne treba netko na puno radno vrijeme ili čak pola radnog vremena, jer realno nemate toliki opseg posla. Nemate dovoljan opseg posla da biste zapošljavali još jednu osobu, ali kad sve te poslove radite isključivo vi, imate kroničan nedostatak vremena. Upravo u takvim prilikama idealno je rješenje usluga ili usluge virtualnog asistenta.virtualni-asistent3. Kako koristiti usluge virtualnog asistenta?

Proces korištenja usluga virtualnog asistenta je vrlo jednostavan. Pokušajmo objasniti na primjerima. Recimo da u cijelom radnom danu ne stignete odgovarati na upite klijenata koji vam stižu putem e-maila. Virtualni asistent umjesto vas može komunicirati putem e-maila. Vi ćete reći asistentu na koji način želite komunicirati s klijentima, a virtualni asistent će slijediti vaše upute. Kako ćete platiti te usluge?

Recimo da je virtualni asistent jednog ponedjeljka odgovorio na 10 upita vaših klijenata i za to utrošio 60 minuta. Platit ćete cijenu sata rada virtualnog asistenta. Ništa više i ništa manje. Tako može biti u utorak ili srijedu, a u četvrtak nećete dobiti niti jedan upit pa virtualnom asistentu neće ništa ni platiti. Isto tako možemo navesti još jedan primjer. Imate web stranicu, ali želite izmijeniti neke podatke, možda napisati novi blog ili urediti opis tvrtke. Virtualni asistent to također može napraviti umjesto vas. Vi ćete platiti realno vrijeme utrošeno u obavljanje tih zadataka. Ako je izmjena navedenih podataka trajala 2 sata, toliko ćete platiti.

4. Što vi trebate osigurati virtualnom asistentu?

Informacije. Virtualni asistent ima svoju infrastrukturu za rad, što znači da koristi svoju internetsku veze i svoju računalnu opremu. Ako želite da virtualni asistent umjesto vas vodi e-mail komunikaciju s klijentima, trebate mu samo osigurati pristup svom e-mailu i informacije vezane uz svoje poslovanje. Samo one informacije koje su bitne da bi nesmetano mogao obaviti željene zadatke. S virtualnim asistentom ne morate se vidjeti na sastanku, sve možete obaviti putem telefonskog poziva, e-maila ili neke aplikacije za virtualni sastanak, npr. Zooma. I to je to. Jednostavno uposlite osobnog asistenta samo onoliko kolike su stvarne potrebe vašeg poslovanja.

Jesmo li napomenuli da ne plaćate doprinose kao za svoje zaposlenike, već plaćate isključivo dogovorene i odrađene usluge po satu ili paušalno? Ah, da, jesmo, ali ne škodi ponoviti. Virtualni asistent nešto je najbolje što vam se može dogoditi. Zašto? Zato što štedite puno novaca, ali ono najbitnije štedite sebi puno vremena.

Slobodno pogledajte na našoj stranici sve usluge koje Virtas može napraviti za vas i javite nam se. Možemo popiti virtualnu kavu! Samo smo nekoliko klikova udaljeni.