Priča o virtualnom asistentu Virtas

Ja sam Tatjana i već dugi niz godina se bavim event managementom. Osim toga direktorica sam tvrtke koja se uz event management bavi i izradom web stranica i IT podrškom. Iako je event management moja velika ljubav i strast i uživam u kreiranju novih događanja te s posebnom strašću prigrlim svaku stresnu situaciju i uživam u rješavanju nerješivih situacija, 2020. godine pokrenula sam Virtas- virtualni asistent. Naime, kao što je svima poznato, početkom 2020. godine, koja je trebala po planu ispisanom na našem planeru koji se nalazi na centralnom mjestu u našem uredu, biti najbolja ikad, morali smo zaustaviti sve planove.

Covid nas je odlučio udaljiti od naših planova i ideja i staviti nas u stanje mirovanja. U početku je čak bilo i fora, više vremena za obitelj i asistencija klincima kod on line nastave, kuhanje, bojanje svake površine u stanu koju se moglo obojati,… A onda je školska godina završila, stan je bio u novoj boji, a meni je kronično nedostajalo uzbuđenja. Covid je nastavljao svoj put u kojem nije bilo mjesta za organizaciju evenata. Tu i tamo bismo odradili neki manji event, no to jednostavno nije bilo dovoljno. Trebalo mi je nešto novo što mogu raditi, neki novi izazov… Završila sam neke edukacije, tek toliko da imam osjećaj da uz administrativne poslove za tvrtku, radim još nešto.

Razmišljala sam kako sva svoja znanja objediniti i pokrenuti nešto novo. Poput profesora Baltazara, mislila sam, mislila i dosjetila se. Istraživala sam o poslu virtualnog asistenta i koja područja i znanja su bitna za taj posao. Shvatila sam da posao virtualnog asistenta objedinjuje sve poslove koje sam u dosadašnjoj karijeri već radila dugi niz godina, kako za poslodavce, tako i za vlastitu tvrtku. Opet sam se bacila na razne edukacije i odlučila pokrenuti uslugu virtualnog asistenta. Ime se nametnulo samo od sebe VIRTualni ASistent i nastao je Virtas. 

Kolege u uredu su se oduševile idejom i uz moja znanja i iskustva, dodali smo u našu Virtas ponudu i njihova znanja. Tako smo uz razne administrativne i organizacijske poslove, vođenje profila na društvenim mrežama općenito poslove vezane za funkcioniranje ureda, dodali i izradu i ažuriranje web stranica, IT podršku i niz drugih zanimljivih poslova.

Na valu te nove energije krenuli smo postavljati Virtas na noge. Ideje su pljuštale sa svih strana, kreativnost je vrištala uredom i nastala je web stranica. Pokrenuli smo oglašavanje i raznim kanalima koje smo imali na raspolaganju informirali o Virtasu. Na naše oduševljenje, dobili smo i prvog klijenta. Odlično smo kliknuli, odradili 2 sastanka na kojima smo posložili sve što klijent treba i što mi možemo odraditi, te upoznali posebnosti softvera kojim se klijent služi u svakodnevnom radu.

Na iznenađenje klijenta (mi smo već znali da ćemo rasturiti J), brzo smo pohvatali sve konce i suradnja nam traje i danas. Malo pomalo, dolazili su i novi klijenti, neki na preporuku, neki drugim kanalima. Dio klijenata koristi naše usluge na dnevnoj bazi, neki tjedno, a dio sezonski, ovisno o dinamici poslovanja.

virtas

Iako se event management vratio pod naš krov i organiziramo super evente, Virtas je više nego aktivan. I dalje se radujemo svakom novom zadatku i učimo o raznim novim stvarima koje rade naši klijenti. Znanje koje smo stekli radeći kao virtualni asistenti, kao u upotrebu raznih aplikacija koja nam olakšavaju rad s klijentima, počeli smo koristiti i u drugim poslovima i baš nam se sviđa ta sinergija koja svakim danom buja i daje rezultate.

Jako me veseli što sve više poduzetnika prepoznaje koliko im virtualni asistenti mogu pomoći u svakodnevnom radu i kako je suradnja s virtualnim asistentom i financijski benefit, jer unajmljuju nas kad im trebamo, plaćaju po satu ili paušalno (po dogovoru), ne plaćaju nam ni opremu za rad, ni doprinose niti vrijeme koje se ne radi. Mi možemo raditi i iz ureda, ali i od kuće i na plaži i to nam daje određenu slobodu, ali i fleksibilnost prema klijentima.

I za kraj kako kaže jedan naš klijent: „ Neću ni pitati možete li vi to odraditi, jer do sad sam shvatio da možete odraditi apsolutno sve!“