Office asistent
Office asistent, virtualni je asistent koji će osigurati da se pomoću novih tehnologija i rješenja istaknete među konkurencijom, ali i da klijentima, kupcima ili korisnicima pokažete zavidnu razinu stručnosti. Virtualni asistent u ovoj je domeni stručnjak, koji vam ubrzava i olakšava radne procese. Profesionalne prezentacije, personalizirani predlošci dokumenata, uređivanje postojećih dokumenata te rad u različitim aplikacijama koje ubrzavaju vaš rad, samo su neki od zadataka koje office asistent može napraviti za vas.
Jedan od načina kako najbolje predstaviti svoju tvrtku ili proizvode je putem kvalitetne i zanimljive PowerPoint prezentacije. Naše dugogodišnje iskustvo i edukacija za izrade prezentacija, garancija su da će Vaša prezentacija postići prodajni efekt kod Vaših budućih klijenata.
Često je izrada dopisa posao koji Vam oduzima vrijeme i često je teško pronaći prave riječi i fraze kako biste sastavili dopis. Imamo veliko iskustvo u pisanju raznih dopisa, te Vam na taj način štedimo dragocjeno vrijeme i pišemo dopise koji će Vas i Vaše poslovanje predstaviti u najboljem svjetlu.
Kada imamo već unaprijed napravljene predloške za razne dokumente, puno nam je lakše i brže napraviti određene dokumente. Za Vas radimo sve vrste predložaka koji će sadržavati Vaš vizualni identitet, a koje kasnije možete vrlo brzo prenamijeniti za potrebne svrhe.
Imate već dokumente koje ste koristili i koji su bili zadovoljavajući za te situacije, no treba ih urediti i/ili prenamijeniti. Brižno i kvalitetno ćemo to učiniti za potrebe novih poslovnih situacija.
Aplikacije poput Google docs, Trello, Asana, Teamviewer, Zoom, Whats App, Dropbox i druge koristimo kako bismo unaprijedili i ubrzali svoje radne procese. Informacije vrlo učinkovito dijelimo putem Google Docs-a i Dropbox-a, organiziramo se i pratimo tijek radnih procesa s aplikacijama Trello i Asana, komuniciramo Zoom-om, WhatsApp-om, Teamviewer-om i raznim drugim aplikacijama.