Komunikacijski asistent
Temelj uspješnog poslovanja krije se u dobrom komuniciranju s klijentima i vlastitim zaposlenicima. Korisnička iskustva prodaju vaš proizvod ili uslugu, a dobra komunikacija polazna je točka pozitivnog korisničkog iskustva. Zamislite da zbog nedostatka vremena na e-mail odgovarate putem mobilnog uređaja i autocorrect vam ispravi riječ u nešto što niste željeli napisati. Isto tako, zbog šuma u komunikacijskom kanalu, često se dogodi da se termini sastanaka ili dogovorenog posla, preklapaju, što u konačnici rezultira nezadovoljnim klijentima. Virtualni asistent stručnjak je u komuniciranju, a u dogovoru s vama, može preuzeti komunikaciju putem e-maila, komunikaciju putem telefona ili putem aplikacija za koordinaciju i komunikaciju vaših zaposlenika. Zaprimamo upite vaših klijenata, odgovaramo na njih te ih rješavamo u vrlo kratkim rokovima, pri tome štedeći vama dragocjeno vrijeme i novac. Također, možemo za vas osmisliti, dizajnirati i izraditi roll-up bannere sa suvremenim marketinškim rješenjima kojima ćete komunicirati ključne poruke vašeg poslovanja.
Vaš virtualni komunikacijski asistent, pobrinut će se da svi zadaci budu na vrijeme odrađeni, komunicirani transparentno i točno. Ton komunikacije, pristup, pravopisna i gramatička točnost, ključne su u stvaranju zajedničkog jezika s klijentom, zaposlenikom ili korisnikom.
Virtualni asistent za vas će ponuditi najnovija grafička rješenja u skladu s vašim planiranim budžetom. Od inspiracije, razrade ideje, sve do same implementacije materijala, za vas ćemo napraviti originalan i prepoznatljiv grafički dizajn koji će odražavati vašu poslovnu priču. Bilo da ste početnik u poslu ili iza sebe imate tvrtku s mnogo iskustva, možemo pronaći idealno rješenje kako biste se istaknuli na tržištu svojim vizualnim identitetom.
Katkad je izuzetno teško uz sve obaveze koje imate u vođenju tvrtke ili obrta, uskladiti komunikaciju između vaših zaposlenika. Za to se može pobrinuti virtualni asistent koji će osigurati da ne dolazi do preklapanja dogovorenih termina, šuma u komunikacijskom kanalu ili jednostavno krivo iskomuniciranih stvari. Virtualni asistent pobrinut će se da svi vaši zaposlenici odrade njima dodijeljen dio posla, putem telefona, e-maila ili suvremenih aplikacija.
Često je zbog obujma posla vrlo teško voditi evidenciju rezervacija, dogovarati termine i odgovarati na upite klijenata. Virtualni asistent za vas može zaprimati rezervacije putem telefona ili e-maila, koordinirati i odgovarati na upite klijenata ili kupaca prema pravilima vašeg poslovanja i u dogovoru s vama. Putem usluga Google-a ili najnovijih aplikacija, virtualni asistent će se pobrinuti da u realnom vremenu imate uvid u sve rezervacije i upite, a pritome štedite vrijeme i možete nesmetano raditi.
Vjerojatno ste se našli u situaciji kada je mailbox pun, a u njemu se nalazi mnogo e-mailova koji zapravo nisu bitni za vaše poslovanje. U dogovoru s vama, te u skladu s vašim poslovanjem i poslovnim kodeksom, virtualni asistent može komunicirati putem e-maila s vašim klijentima, kupcima i dobavljačima, te osigurati značajnu uštedu vremena i ukazati vam na bitne stvari.